BookShared
  • MEMBER AREA    
  • Kerana Kau yang Kupilih

    (By Syaf Asriqa)

    Book Cover Watermark PDF Icon Read Ebook
    ×
    Size 23 MB (23,082 KB)
    Format PDF
    Downloaded 612 times
    Last checked 10 Hour ago!
    Author Syaf Asriqa
    “Book Descriptions: Sebuah tragedi yang hampir meragut nyawa seorang pemuda telah mempertemukan dua jiwa dalam situasi hidup dan mati. Seakan takdir, baik si gadis mahupun si pemuda, mereka tak pernah menyangka bahawa kisah silam dalam hidup masing-masing melengkapkan kekosongan yang menghuni sekeping hati yang ditinggalkan dengan luka tak berdarah.

    Namun, bila api bertemu api ....

    "Sebelum aku jawab soalan kau ... biar aku tanya satu soalan dulu. Betul ke kau ni doktor atau hanya doktor jadian?" Nuaiman Umar

    "Ya Allah! Ampunkan dosaku. Tolonglah jangan munculkan patient biadab muka macam Shrek tu depan aku lagi!" - Ufairah Ummara

    Ufairah si doktor bermulut lancang sementelah Umar si letenan maritim dengan sakastiknya sering saja mencetuskan perdebatan sehingga berlakunya perang dunia ketiga di antara mereka. Bahkan bagi Ufairah, setiap kali Umar muncul sering saja dia terjerumus dalam maslaah hidup pemuda bengis itu!

    Hingga satu saat, setiap hal yang menyatukan Ufairah dan Umar membibitkan keserasian di antara mereka. Apatah lagi mereka mempunyai misi yang sama. Berjuang demi tahan air.

    Tika jarak memisahkan sehingga hati mula merindu dan memilih antara satu sama lain ....

    "Kenapa awak pilih saya sedangkan kita tak ada chemistry antara satu sama lain?" - Ufairah Ummara

    "Tak salah kan kalau kita cari chemistry tu lepas aku lafazkan akad?" - Nuaiman Umar

    Namun, di saat mereka semakin hanyut dalam asmaraloka, kisah silam Umar kembali menggugat sehingga ada nyawa yang harus dipertaruhkan! Persoalannya, dapatkah dua hati berjuang sehingga bermandikan darah menentang seteru demi sebuah kebahagiaan?”

    Google Drive Logo DRIVE
    Book 1

    Suami Yang Kubenci

    ★★★★★

    E-Man Sufi

    Book 1

    She

    ★★★★★

    LollySnow