BookShared
  • MEMBER AREA    
  • Kita

    (By Kay Omena)

    Book Cover Watermark PDF Icon Read Ebook
    ×
    Size 23 MB (23,082 KB)
    Format PDF
    Downloaded 612 times
    Last checked 10 Hour ago!
    Author Kay Omena
    “Book Descriptions: Hizran dan Amanda. Dua pemilik nama yang tak boleh dipisahkan. Dari kecil menjadi sahabat tanpa sedar ada satu hati yang menyimpan rasa.

    Amanda yang ceria, Amanda yang gila-gila. Ada masanya mudah tarik muka. Siapa pun Amanda, tak pernah sekalipun Hizran menolak perasaan yang ada buat gadis itu di dalam hatinya. Tapi demi nama sebuah persahabatan, cina dipendam.

    Bagi Amanda pula, Hizran tak lebih seorang kawan yang sentiasa ada dengannya. Lelaki yang menjadi pelindung dia untuk setiap perkara. Sampailah satu ketika, dia sedar istilah kawan tak sama seperti mana yang hatinya rasa buat lelaki itu.

    Pada ketika Amanda sedar hatinya dimiliki Hizran, waktu itu dia sudah terlambat. Kurang sebulan lelaki itu akan bernikah dengan sepupunya sendiri, Nazira. Dan demi maruah keluarga, Amanda relakan segalanya.

    Mengalah begitu saja bukannya cara Hizran. Pada dia, selagi tak terlafaz akad buat Nazira, dia masih punya peluang untuk mendapatkan Amanda.

    "Cakap yang kau sayang aku lebih dari seorang kawan. Kalau kau boleh terima aku, sekarang juga aku batalkan pernikahan aku dengan Nazira." - Hizran

    "Nazira tu sepupu aku. Majlis nanti melibatkan maruah family kau dan family aku. Aku tak boleh, Hiz." - Amanda

    Adakah cara yang boleh Hizran lakukan untuk menolak rancangan nikah yang diatur ibunya snediri? Dan adakah cara yang boleh Amanda guna untuk tetap menjadi yang teristimewa dalam hati Hizran?”

    Google Drive Logo DRIVE
    Book 1

    Kompilasi Selamanya

    ★★★★★

    Hani Fazuha

    Book 1

    Tuan Ziyad: Forbidden Love

    ★★★★★

    Bellesa

    Book 1

    Thariq Ridzuwan Commando's: His Treasure

    ★★★★★

    Hudanajwa

    Book 1

    Ammar Zahrain: The Obsessive Husband

    ★★★★★

    Nssignature

    Book 1

    His Code Name: Alpha

    ★★★★★

    Elyshakaman